Top resultat for Blickle
Positiv feedback fra den internationale kundetilfredshedsundersøgelse for 2018
I oktober 2018 kontaktede Blickle sine kunder i forbindelse med den seneste udgave af virksomhedens kundetilfredshedsundersøgelse. Undersøgelsen sendes til kunder hos Blickles afdelinger i både Tyskland og andre lande hvert andet år. Kunderne får tilsendt en e-mail med et link til en spørgeskemaundersøgelse, som de kan udfylde online, når de har tid. Lige som tidligere var deltagelsen i undersøgelsen for 2018 meget høj (17 lande var repræsenteret) og overvældende positiv.
Undersøgelsen leverede vigtige oplysninger om, hvor Blickle klarer sig godt, og de områder hvor der stadigvæk kan foretages forbedringer. Deltagerne udtrykte deres mening om Blickles hjemmeside, den support som ydes af vores kontorpersonale og serviceteknikere samt deres generelle mening om Blickle som leverandør. De bedømte også forskellige områder på hjemmesiden, såsom produktsøgningen, CAD-downloadservicen og onlineshoppen.
Overordnet set klarede Blickle sig endnu bedre end i undersøgelsen fra 2016. Kunderne var særligt positive omkring kvaliteten af Blickles produkter, virksomhedens præstationer som leverandør og de ekspertråd som de modtog fra vores serviceteknikere og kontorpersonale.
Det viser os, at vores daglige engagement over for kunderne er en vindende strategi, og det motiverer os til at finde nye måder at forbedre kundetilfredsheden på.
Blickle takker alle kunder, som deltog i denne undersøgelse.