Blickle kundetilfredshedsundersøgelse 2024
Værdifuld feedback og socialt engagement
»Vi måler succesen af vores arbejde på vores kunders tilfredshed. For os hos Blickle er tilfredse kunder målestokken for vores præstationer og samtidig et incitament til hele tiden at udvikle os yderligere«, understreger Dr. Sarah Blickle-Fenner, administrerende direktør for Blickle Räder+Rollen GmbH u. Co. KG. Derfor blev der igen i år gennemført en omfattende undersøgelse for at få repræsentative og pålidelige resultater om kundetilfredshed.
Spørgeskemaet med 10 spørgsmål om forskellige emner blev sendt til kunder i 19 lande i slutningen af oktober. Mere end 2.000 kunder fra Europa, Nordamerika og Asien deltog i undersøgelsen, hvilket svarer til en usædvanligt høj deltagelsesrate. Særdeles positivt er, at den samlede vurdering ligger på et gennemsnit på 1,7 på en skala fra 1 (meget godt) til 6 (utilstrækkeligt). Dette understreger, at Blickles høje standarder – for eksempel inden for ekspertvejledning, produkttilgængelighed og kvaliteten "Made in Germany" – fortsat bliver værdsat.
Fremragende produktkvalitet og nyt socialt initiativ
Resultaterne af undersøgelsen understreger endnu en gang kvaliteten og pålideligheden af »Made in Germany«-produkterne: 97,1 procent af kunderne vurderer produktkvaliteten som meget god eller god. Hjemmesiden/webshoppen, ekspertrådgivningen og den hurtige behandling af forespørgsler fik også topkarakter.
Et særligt højdepunkt i år var et nyt socialt initiativ. Blickle donerede 2 euro til UNICEF for hver deltager. Takket være de mere end 2.000 besvarelser blev der indsamlet et betydeligt beløb, som vil komme nødlidende børn i hele verden til gode. »Vores kunders engagement viser ikke kun deres tillid til Blickle, men støtter også en god sag - det er vi særligt stolte af,« forklarer Dr. Sarah Blickle-Fenner. »Vi vil gerne takke alle de kunder, der deltog i undersøgelsen, for deres værdifulde feedback og støtte. Resultaterne hjælper os med at identificere forbedringspotentiale og løbende optimere vores service.«